Parti Nagy Lajos: Az étkezés ártalmasságáról (előadás)

– részlet –
mérőpohár No. 18
Azt hiszed, Ilikém, én nem tudom, hogy a bizonyos Margitkától, aki lapul a fűbe, hogy
tőle értesülve vagy az én főbeP1030368njáró bűnömről?
Az én olajamról a tüzedre?
Tudom, hogy elmondta neked, hogy amikor rám törte az ajtót kis híján, akkor
pontosan látta, hogy mit csinálok?
Hogy mit manipulálok ott. Hogy a marmonkannából csurig töltöm az acapulcós
üveget, és a dadogásig elvörösödök, mintha rajta volnák kapva vagy ilyesmi.
És azt is tudom, hogy te erre rögtön kibeszéltél engemet idegen létére, hogy pedig az
bizonyos okokból szigorúan tilos nekem, a rovátka fölött bevinni magammal előadásra.
Azt gondolsz, amit akarsz, de ez így akkor sem felel meg az igazságnak.
Lehet, hogy a tisztelt eredménye ez a spekuláció, de a célzata, a motiváció pontosan az
ellenkezője, s ha módom lesz rá, én ezt tenéked az érvelés erejével be is fogom bizonyítani,
úgyhogy ne legyen olyan pofás a kis mellényed, ha szabad magamat így kifejeznem.
Horribile elég nagykisfiú vagyok addig tölteni, ameddig akarom.
És ugye nem azt akarod mondani a potenciális nagy nyilvánosság előtt, hogy a te
úgynevezett gyógyíród okozza a vizesedést, meg az esetleges beledagadást hokedli-lábba és
hasonlóba?

Kedves barátom/látogatóm! 
A bejegyzés átköltözött a www.denesotto.hu honlapra, amit lassan-lassan fel fogok tölteni minden olyan eddigi és újabb blogbejegyzéssel, amit egy sokkal rendezettebb és áttekinthetőbb felületen láthatnak T. olvasóim. Köszönöm, ha továbbra is aktív kapcsolatban maradunk! Köszönettel fogadok kritikákat,véleményeket,segítséget! 

Szeretettel üdvözli: Dénes Ottó 

Címkék: